Ögyilkosok odaát...

 Sziasztok !

Öngyilkosok oda át....
Mielőtt elolvasod...
Nem vagyok szakértője a témának,amiről beszélek, vagy leírok, minden a saját tapasztalataimra épül, sok minden hosszú, évtizedekre visszamenőleges megfigyelésekre alapszik, az elhunytaktól, odaátról kapott információkkal kapcsolatban.
Sokan úgy mennek át, akik önkezűleg vetnek véget az életüknek, hogy átérve, nem is ismerik fel hol vannak,mi történt velük valójában. Odaát, azonnal szembesülnek a tetteikkel, s ezért, nem képesek felébredni..., igy a saját maguk alkotta világot élhetik ismételve a végtelenségig , amíg saját maguk rá nem jönnek, nem a valóság amiben benne vannak, amíg nem lesznek képesek felismerni a tetteiket. Vagy..., ahogyan ebben a történetben, a mi esetünkben történt, érkezhet külső segítség, hogy " felébressze " a lelket,és szemesítse őt a tetteivel.-ez történt a mi esetünkben.
Ez lehet akár egy élő ember segítsége egy médium által, vagy akár a túlvilágról is "nyúlhatnak át " ismerősök, angyalok, akik a segítségére sietnek. Viszont, újra kell élnie, nehezítettebb helyzetben ugyan azt a problémát ismét megismételve, akár egy bukott diák, aki osztályt ismétel...
Élők közt is gyakorta megesik ez, ( homokba dugom a fejem ) -amikor olyan fájdalmas rossz emlékeket vagyunk képesek a tudatalattinkba erejtve tartani, amivel nem vagyunk képesek megbírkózni.
Mondogatjuk magunknak, majd egyszer... talán majd holnap ...szembe nézek vele , megy a párbeszéd a lélek és a tudat, ego között.
Telik az idő..., mindent elkövetünk ne kelljen ezzel szembe nézni, hisz borzalmas fájdalommal járna, s ezzel el sem képzeljük milyen megbetegítő folyamatot vagyunk képesek elindítani.
Nagyon sok hasonló lélek keresett már meg, és tártuk fel közösen a problémát, és indultunk el a gyógyulás útján...
Sokan agresszívak , mást okolnak a problémájukért, valójában pedig ők maguknak a legnagyobb ellenségeik, azzal, hogy elnyomják, elfedik, betakarják, és inkább maguknak is hazudnak,mint hogy bevallják önmaguknak, és szembe nézzenek a fájdalommal,ami azzal járna , hogy meglássák az igazságot .Felszabadítva ezzel a lelküket, hogy szárnyalhasson a csodákban, és az élet gyönyöreiben. Egy következő bejegyzésben mesélek pár történetet amit a Lélekdalamandalájuk festése közben mutattak meg nekem az égiek...,❤
Majd...miután megtaláltuk, oldottuk a blokkot okozó történést, igy indulva el egy szabadabb , csodásabb életúton, jobban megismerve önmagát, ki is ő valójában, miért, milyen feladattal érkezett a jelen életét beteljesítésére, miért volt szüksége ezekre a megtapasztalásokra...
Most viszont, egy régebbi médiumi közvetítesem olvashatjátok el, egy életét önkezével véget vetett fiatal férfiról. Ez egy régebben megosztott médiumi közvetítésem, amit " A láthatatlan világon túl" már olvashattak a csoporttagok. Pár érdeklődő kedvéért osztom meg most ismét.
Csodák pedig vannak !😇🙏❤



A történet pedig :
"Elmesélem nektek, egy nagyon régi médiumi közvetítésemet.
Megkeresett egy hölgy, kérte tőlem beszéljek a pár hónappal ez előtt meghalt barátjával.
Amit tudnotok kell, én soha nem keresek meg senkit, egy elhunytat sem, és nem is idézek senkit sem meg.
Mindig ők azok , akik rám találnak.
Ha a hozzátartozó megkeres, és az elhunyt is hajlandó a kommunikációra, akkor nekem más dolgom nincsen, csak hogy átadjam az üzenetet.❤
Nagyon sokat szoktam "csatornázni" , és bizony nem mindig elhunytaktól.
Ahogy elkezdtünk beszélgetni a hölggyel, azonnal érzékeltem ,hogy közelít az elhunyt, éreztem a jelenlétét.😇
Bár még nem láttam, de tudtam itt van,vagyis abban is biztos voltam, szeretne kapcsolatba lépni ő is.
S egyszer csak, megmutta magát.
Egy fiatalos kinézetű, vállig érő sötét barna hajú vékony férfi volt.
Körszakállal, és tetovást mutatott nekem a karján, a nyakán, és több helyen a testén...
(Ezek beazonosítás szempontjából voltak fontosak, hisz mint kiderült, több tetoválása is volt a testén valóban )
Ezt közöltem a hölggyel, hogy hogyan néz ,ki aki megjelent számomra...
Minden stimmelt, csak a körszakáll nem.
Én pedig biztos voltam ő az a személy, mert ilyenkor nagyon erősen érzem őket, és teljesen tisztán, minden kétséget kizáró érzéssel mutatják magukat.Vagyis abban is biztos voltam ,a körszakállat is okkal mutatta nekem. Valamint hihetetlen erővel vannak ilyenkor jelen, ami semmivel sem téveszthető össze.
(Ezzel kapom a jelzést, hogy valóban az a személy van itt,akit vártak megjelenni.)
Közben a hölgy kis ideig tartó hallgatás után .....,küldött egy fotót, s mint később kiderült, a keresett fotón bizony,valóban körszakálla volt a fiúnak.
A tetovalások a testén,és minden stimmelt.
(Tudjátok, annak idején amikor elkezdtem megengedni az elhunytaknak,hogy üzenhetnek rajtam keresztül, egy kikötésem volt csupan...
Csak úgy vagyok hajlandó üzenetet átadni, ha semmiféle kétség nincsen az felől, felismeri egyértelműen az, akinek üzenni fog.)
Ezt azért tartottam fontosnak, mert senkit sem szerettem volna becsapni.
S ha már több tíz éve zaklattak figyeljek rájuk, hisz felfedezték látom hallom őket, igy elvártam tőlük, pontos információkat közvetíthessek.
Ezt meg is kaptam, innentől indultak a közvetítéseim a másik oldallal. 🙏😇
Noh de a fiúra visszatérve.
Mutatott nekem egy hatalmas nagy területű hangárt, tele nagy karton dobozokkal.
Közben ....,mindent amit mutatott nekem, én mondtam a hölgynek, mi történik, miket mutat nekem a barátja.
Elmondta a nő, hogy igen, ott dolgoztak együtt, ott ismerkedtek meg, majd lettek szerelmesek..
A fiú elmutatta, hogy minden nap a párja mellett alszik.
(Én pedig arra gondoltam milyen kedves tőle, hogy még ennyi idő után is " haza jár. " )
Később természetesen mindenre fény derült, össze állt a kép.
Ami furcsának tűnt, a fiútól, hogy egyfolytában a nyakát ütögette, paskolta hátul a tarkóját .Így akart mutatni nekem valamit, én pedig semmit nem értettem, és választ sem kaptam tőle erre a kérdésemre ,hiába kérdeztem őt.
Végül a barátnője elmondta, valószínű azt mutatja, hogy öngyilkos lett, mert Több zacskót húzott a fejére, így talalták meg őt. Kiderült, így végzett magával. Itt a tarkóján hátul kötötte magára a zacskókat.
A fiú ,Így tudta meg, rajtam ketesztül,hogy meghalt, és ennek a közvetítésnek a hatására, hogy nincsen már az élők világában, és hiába jár haza, és fekszik a barátnője mellé esténként, ha a fizikai síkon már nem érintkezhetnek többet egymással.
Így sikerült tudatnunk vele, és igy sikerült őt útba igazítanom, átsegítenem .
Nem keresett többet, igy jól sikerült a közvetítésünk, így biztosan megtalálta a helyét ahová mennie kellett. Ugyanis..., aki egyszer felfedezi látom,és hallom őt a másvilágból, onnantól addig jön, és kérlel amíg meg nem teszem a kérését. hogyha ("bajban van")
Sokan járnak vissza. Nagyon sok ismerős is...alkalmanként, amikor lehetősegük van, meg-meg jelennek nálam.

Következőben egy ilyen történetet mesélek el nektek, amikor szinte "erővel " lettem nyomva ,felkeressem a hozzátartozóját. 😇🙏
Ezt pedig egy videóban láthatjátok itt :



Ha felkeltette az érdeklődésed, és szeretnél több információt megtudni a Lélekdalamandala működéséről, akkor itt olvashatsz róla.
Mivel ez nem "csak" egy mandala rajz...
Elkészülte alatt is, és miután elkészültünk vele, azután is, mondhatni szinte csodákat tesz ...
Létrehoztam, egy zárt körű csoportot,ahol név nélkül,már több mandalás előző életeiről meséltem, megosztottam információkat, és ez mit sem fog változni a közeljövőben.
Szívesen osztok meg a csoportban olyan információkat, amelyeket csak a zárt körű csoport tagjai olvashatnak.
( A csoport ingyenes ! )
Ha te is szeretnél a csoport tagja lenne,
Ha szeretnél többet megtudni a már elkészült Lélekdalamandalások előző életeiről,vagy az előző életekből hozott információk érdekelnek, akkor csatlakozz a zártkörű csoportunkhoz, ahol több érdekes információ birtokába juthatsz. A csoportunk🌸
"A láthatatlan világon túl "🌸
Várunk szeretettel ! 💗😇🙏
🌸Lehetőség van védelmező festményekre is tőlem, természetesen egyénre szabottan, csak neked. Továbbra is az égiek által csatornázott egyedi védelemmel.
Eddigi legnagyobb festmény 70 × 50 cm méretben készült.
Amit kérésre minimalizálok neked, laminálva, akár talizmánként is hordhatsz magadnál péztárcádban, autóban, lakásod díszeként.
Hamsa kéz, Buddha...,lótusz, kinek mit ajánlanak az égiek.😇
Elérhetőségem :
annamarikiss333@gmail.com
Lelekdalamandala@gmail.com
WatsApp: +3630 5546 217

Csodák pedig vannak !❤🎶
Ha van kérdésetek, nyugodtan kérdezzetek !😇🙏❤











Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélekdalamandala leírása