Családfa tisztítás



A másvilágról kaptam segítő kezet a napokban, az utam folyamán. Néha (mindig) történnek velem furcsa dolgok,  események, mit pl. ez is,amit most mesélek el nektek....
Ha érdekel, és kíváncsi vagy rá, gyere tarts velem.

"Nagyapám örökre a szívemben él... Mai napig meglátogat álmomban ha teheti.

Nagyon sok történetem van amióta meghaltak, hogy segítettek, vagy .., hogy én segtettem őket. De jobbára a nagymamám volt akit a mai napig segítek odaát, ez az írás is az ő történetéről szól."


Az utóbbi időben megsokszorozódtak a médiumi közvetítéseim száma....s mivel egyre többen keresnek meg a lélektisztítással, ami egy általam kidolgozott, egyéni technika, a lélekdalamandalák mellett, és ami igen sok olyan gátló blokkoktól képes megszabadítani az egyént, ami után szinte szárnyra kapnak az emberek..
Ezt hozhatod gyerekkorból, előző életekből, és bizony az őseidtől is örökölhetted.

Ezek alatt a lélektisztítások alatt, ami furcsa volt az utóbbi időben, hogy egyre gyakrabban kell visszalépnünk a tisztítások alkalmával az ősökhöz, és ott kutakodni, keresni a probléma gyökerét.
Nagyon sokszor jönnek az elhunyt hozzátartozók is eközben.

Igy történt ez az utóbbi hetekben, sorozatosan...!- szinte mindenkinél itt lyukadtunk ki, hogy generációs örökségként olyan elakadásai vannak, amelyeket oldás nélkül , kitisztítás hiányában, segítség nélkül nem tud az egyén tovább lépni, beleragadt egy szituációba, viselkedési mintákba... stb.-szóval elakadt.

Aki ismer, és dolgoztunk már együtt, tudjátok átlátok a túlvilágra, és más dimenziókba, jövőbe, múltba, és mivel kommunikálok az elhunytakkal, igy mindig látom a sorakozó ősöket, akár több száz évre is visszamenőleg sorakozva kíváncsian várják mi fog történni.
Ezt azért írom le, mert fontos szerepe lesz, amiről mesélni szeretnék nektek.

Nos... a legutóbbi "Lélektisztítás" alatt,  ismét megjelent egy őse a hölgynek,akivel együtt dolgoztunk, egy öregasszony képében. Hatszáz évre visszamenőleg egy elég erős negatív energiájú átok volt rajta, amit megnéztünk honnan ered. Természetesen, ez egy szerelmi történetből fakadó harag, féltékenység eredményeként szülte helyzetből teremtődött....

Azért mondom "természetesen", mert túlnyomó részt a szerelmi életek okoznak az embereknek a legtöbb fejfájást, megoldandó problémát.

Noh de jöjjön amiről mesélni szeretnék neked kedves olvasó. 

A napokban észre vettem, egyre többet kalandozok gondolatban a nagyszüleimnél. Évekig ott éltünk édesanyámmal. Imádtam a nagyszüleimet. Olyan megnyugtató biztonságot adtak nekünk gyerekeknek, amit minden gyereknek csak kívánni tudnék.

A gondoskodásukon túl, nagyon sok szép emlékek fűznek hozzájuk. ÉLetem legszebb korszakát náluk tölthettem, az ő melegséggel teli szeretetüket érezve. Bár nagymamám szigorú volt, s egyszer talán a mesztelen fenekemre is csapott, amikor kicsúszkált nadrággal tértem haza  sötétedés előtt, de nem volt jellemző rá a szigor.

Csodáltam nézni a kezeit, ahogy a mákos kalácsot hajtogatta fel,és tette a sütőbe, majd kisülve, már tudta a szomszédban lakó legnagyobb unokája érezve a friss kalács illatát, hamarosan megjelenik. Ami természetesen igy is történt. Mamám megfogott egy rúdnyi kalácsot, még úgy forrón melégeben a kezébe nyomott, s annyit mondott neki  : "menj gyerek Isten hírével..., aztán ne is lásslak " Ő pedig fülig érő szájjal a hatalmas kalács ruddal együtt elviharzott....

(ez csak egy emlék, a sok-sok csodálatos emlékek közül.)

Nagyapám örökre a szívemben él... Mai napig meglátogat álmomban ha teheti.

Nagyon sok történetem van amióta meghaltak, az ahogy segítettek, vagy .., ahogy én segítettem őket. De jobbára a nagymám volt akit a mai napig segítek, ez az írás is az ő történetéről szól.

A Legutóbbi lélektisztítás utáni éjszaka a nagymamámmal álmodtam. Jött hozzám, segítsek neki, gyógyítsam meg. Hozzámbújt, és megöleltem a kis apró testét. 

Másik álomrészletében az egyik lány is megjelent, aki szintén már évekkel ezelőtt meghalt.

Mivel anyukám is szerepelt az álomban, és a nővérem , valamint én... azonnal tudtam a gyógyítás fontossága mennyire swürgető a mamámnak.

Valamint, mert többször jött hozzám már korábban is segítségért, amit mindig egyértelműen le is kommunikáltunk egymással.

Erről van egy régebbi történetem, ha érdekel olvasd el, belinkelem ide neked... 

a halálától kezdve ahogyan először megjelent s ahogyan vezettem végig felismerje ő már meghalt, nem él...ezt elolvasva lesz igazán kerek a történetem.

http://lelekmandala.blogspot.com/2017/08/par-sztori-arrolamikor-elindult-az.html


Ma, meg is csináltam a tisztítást. Kíváncsian vártam mi lesz, amiért kérte tőlem gyógyítsam meg. 

Mindkét szülői vonalon apai, és anyai ágon is tisztításokat kellett végeznünk, nagyon sok generációra visszamenőleg. S gondolhatod, amikor megjelennek a nagymamám gyerekei, azok akik már oda át vannak. Hatalmas érzés volt látni, mennyire érzékelik oda át ezeket az energiákat, s hogy igy ide gyülekeznek, a kíváncsiságuk ide vonzotta őket, mi folyik itt.

A Lélekdalamandalák festése közben is sokszor megjelennek, vagy pedig vissza - visszatérnek amíg be nem fejezem. 


Ezeknek a tisztításoknak, nagyon nagy erejük van, ebből is megmutatkozik, valamint, hogy a közös munka alatt is érzékelnek belőle azonnali változásokat az emberek. Nah és ami utánna jön....felemelő érzés.



Hálás vagyok minden tudásért, és bölcsességért, amit kapok odafentről, s amivel vezetve vagyok.


Csodák pedig vannak !


Itt találsz linkeket, ahol elérhető vagyok.

https://www.instagram.com/lelekdalamandala/

https://www.tiktok.com/@lelekdalamandala

https://lelekmandala.blogspot.com/.../lelekdalamandala...

"A láthatatlan világon túl "🌸
Várunk szeretettel ! 💗😇🙏

Elérhetőségem :
annamarikiss333@gmail.com
Lelekdalamandala@gmail.com
WatsApp: +3630 5546 217
Csodák pedig vannak 🙏😇❤
Áldás!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélekdalamandala leírása